0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
ساعت دزدیده شده هابلوت مارادونا کشف شد

بیگ بنگ - ساعت دزدیده شده هابلوت مارادونا به ارزش 30  هزار دلار  در آسام هند کشف شد.

 

 

 این ساعت  که با تعداد نسخه محدود توسط کمپانی معروف هابلوت برای اسطوره فوتبال دنیا دیگو مارادونا ساخته شده بود، از یک ساکن آسام  که قبلاً در یک هتل معروف  در کشور امارات کار می کرد و در صندوق امانات آن از وسایل شخصی اسطوره قوتبال مارادونا نگهداری می شد، بدست آمد.

 

ساعتی که متعلق به دیگو مارادونا، فوتبالیست افسانه ای که  در دبی به سرقت رفته بود، اوایل روز شنبه از وزید حسین کارمند سابق هتل دارالمسیاف درآسام هند کشف شد.این  شهروند 37 ساله ساکن آسام در ابتدا مدعی اهدای این ساعت توسط اسطوره فوتبال به عنوان هدیه به خود شد اما پس از دستگیری و با بازرسی بیشتر صندوقی هاوی اشیایی گرانبها و به سرقت توسط او کشف شد .

 

چند و چون اخبار دستگیری سارق

پلیس آسام پس از دریافت اطلاعاتی در مورد دزدی از آژانس امنیتی بین الملی پلیس دبی ، در مورد یک ساعت نسخه محدود Hublot متعلق به فوتبالیست فقید آرژانتینی و فرار این کارمند به محل زندگی او رفته و موفق به دستگیری وی شدند. به گفته پلیس، متهم به نام ویزید حسین، ساکن منطقه سیوساگر، شناخته شده است که به عنوان نگهبان در هتل دارالمسیاف کار می کرد .مارادونا زمانی که زنده بود در جریان تورهای دبی خود در آنجا اقامت داشته و زندگی می کرد.گفته می شود پس از بازرسی محل زندگی او یک صندوق حاوی وسایل مختلف مارادونا، از جمله این ساعت میراث Hublot را دزدیده کشف شد.

 

به گفته پلیس هند در مورد وزید حسین اقدامات قانونی در حال انجام است. طبق گفته پلیس هند شنبه صبح ساعت 4 صبح ویزید را از محل سکونتش در سیو ساگر دستگیر کرده و ساعت قیمتی مارادونا که با نسخه محدود تولید شده است و ارزشی حدود 20 میلیون روپیه دارد از او کشف شده است. راکش روشن، ناظر پلیس منطقه سیوساگردر گفتگو با ایندیان اکسپرس گفت که ویزید از سال 2016 در محل سکونت مارادونا  درهتل دارالمسیاف  دبی کار می کرد و سه روز پیش بازگشته است. پلیس دبی جزئیات این سرقت را با آژانس مجری قانون فدرال هند در میان گذاشت و من اطلاعات را از مدیرکل ویژه قانون و نظم در عصر روز گذشته دریافت کردم. ما عملیات را آغاز کردیم و موفق شدیم ساعت مچی مسروقه را بازیابی کنیم و مجرم را دستگیر کردیم. پلیس آسام اکنون در حال بررسی است که آیا مرد دستگیر شده به پلیس دبی تحویل داده شود یا خیر زیرا سرقت ادعا شده در آنجا رخ داده است. آنها در حال بازجویی از او هستند تا جزئیات دیگری مانند همدستان یا انگیزه هایش را مشخص کنند.

 

آشنایی دیگو مارادونا با هابلوت

مارادونا که در جام جهانی 2010 با دو ساعت Hublot  Big Bang  دیده شد است و به گفته منابع موثق، ساعت دزدیده شده ممکن است قیمتی معادل 30 هزار دلار یا 20 میلیون روپیه داشته باشد. کرنوگراف بیگ بنگ مارادونا4.5 میلی‌مترقطر دارد و از سرامیک مشکی، میکروبلاست شده تشکیل شده است. دارای یک کریستال یاقوت کبود است که با صفحه مشکی پوشانده شده است که با اعداد آبی و سفید آرژانتینی به رنگ درخشان تزئین شده است. شماره پیراهن مارادونا، 10 با فونت Mexcellent روی یک شماره‌گیر فرعی حول و حوش ساعت 3 حک شده است، در حالی که نسخه حک شده امضای او در موقعیت ساعت 6 ساعت است.

 

 این ساعت همچنین دارای حرکت کرونوگراف Hublot HUB1146 با 55 جواهر و ذخیره انرژی 42 ساعته است. قاب پشتی سرامیکی مشکی تصویری از مارادونا دارد که دستانش را به نشانه پیروزی بالا گرفته است. یک بند تمساح مجلل تقویت شده با پشت لاستیکی و دوخت آبی آرژانتینی بیشتر بر این ساعت تأکید می کند ،  www.digisaat.com وب‌سایتی که نظرات کارشناسان را در مورد ساعت‌ها، به‌ویژه ساعت‌های افراد مشهور ارائه می‌کند، بیان می‌کند که این ساعت یک نسخه محدود بود که تمام 250 دستگاه آن در طول جام جهانی 2010 فروخته شد.ب.م

 

 

 

از وقتی دیگو مارادونا افسانه واقعی فوتبال دنیا در اثر نارسایی قلبی ما را ترک کرده است این سوال مطرح می شود که بهترین بازیکن فوتبال جهان چه کسی بوده است، و همیشه در پاسخ این سئوال  معمولاً از پله و مارادونا نام برده می شود.این دو دوستان صمیمی بودند که آشکارا یکدیگر را تحسین می کردند.مارادونا با کنترل بی‌نظیر توپ و مهارت‌های پاس دادن و دریبل‌زنی‌اش در زمین، به طور موثر از جثه کوچک خود استفاده کرد.این باعث شد که پس از دریبل 60 یاردی، با عبور از پنج بازیکن انگلیس در یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 موفق به گلزنی شود.در سال 2002  در سایت رسمی فدراسیون فوتبال www.fifa.com  گل او به عنوان "گل قرن" انتخاب شد.مارادونا و تیمش در آن سال قهرمان جام جهانی شدند.

 

 

دیگو مارادونا بدون شک یکی از عاشقان عمیق ساعت الخصوص ساعتهای سطح بالا بودویکی از علائم آن یا امضاء تجاری او همیشه این بود که از هر مدل ساعت دو تای آن را میپوشید.و دلیل این امر این بود که او یک ساعت  را در زمان  سرزمین مادری خود، آرژانتین نگه میداشت و در حالی که ست دیگر زمان محلی او را نشان میداد .هر دو ساعت همیشه دقیقاً یکسان بودند، که این سبک از پوشیدن ساعت دیگو را کاملاً یک بیانیه و سبک می کردو متداولا این مدل از پوشش در بین طرفداران اون نیز مرسوم بود . اما در حالی که مارادونا به پوشیدن رولکس معروف بود اما اوهمیشه ارتباط صمیمانه ای با هابلوت نیز داشتالبته این نزدیکی  تا حدی به دلیل رابطه نزدیک این برند با فیفا و دنیای فوتبال هم بود اما مارادونا واقعاً این برند را دوست داشته و در نهایت حتی یکی از سفیران آن شد و بارها در رویدادهای هابلوت ظاهر شد.

 

مارادونا با چندین ساعت مختلف از برند بی نظیر هابلوت دیده شده است، از فیوژن های کلاسیک شیک گرفته تا بیگ بنگ های الماسی در کینگ گلد.این برند همچنین به افتخار او چند نسخه محدود تولید کرد.که تمامی این مدل‌ها تم رنگی آبی و سفید را که نماد پوشش تیم ملی آرژانتین بود با یکدیگر به اشتراک می گذاشتند ،دیگر نماد شماره 10 بود که مارادونا در طول دوران حرفه‌ای خود به تن داشت.با درگذشت مارادونا، ما نه تنها یک مرد کاریزماتیک و عاشق عمیق ساعت‌های خوب را از دست داده ایم، بلکه بیش از همه، یکی از بهترین بازیکنان فوتبالی را که تا به حال وارد زمین شده‌اند، از دست می‌دهیم.

مشاوره و پشتیبانی